اعلامیه رژیم اشغالگر نشان می‌دهد، به زودی به رفح حمله می‌کند
اعلامیه رژیم اشغالگر نشان می‌دهد، به زودی به رفح حمله می‌کند
رژیم اشغالگر با حیله گری به جلسات مذاکرات آتش بس رفت و فکر حمله گسترده به رفح را کنار نگذاشته است .

مرکز اطلاع رسانی غزه اعلام کرد : رژیم اشغالگر با حیله گری به جلسات مذاکرات آتش بس رفت و فکر حمله گسترده به رفح را کنار نگذاشته است .
به گزارش مرکز اطلاع رسانی غزه، رئیس دفتر اطلاع رسانی این مرکز گفت: اعلامیه ارتش رژیم اشغالگر مبنی براین که مناطق شرق رفح جزء مناطق خطرناک است و باید از حضور ساکنان تخلیه شود، نشان می‌دهد، این رژیم قصد دارد به شهر رفح حمله کند که با اظهارات علنی نتانیاهو رئیس جنایتکار رژیم اشغالگر هم هماهنگی دارد. این موضوع نشان می‌دهد، رژیم اشغالگر با حیله گری به جلسات مذاکرات آتش بس رفت و فکر حمله گسترده به رفح را کنار نگذاشته بود.
ما تاکید می‌کنیم که تجاوزات رژیم اشغالگر یک لحظه در مناطق غزه متوقف نشده و حتی رفح هم طی برهه گذشته از عملیات حمله و تخریب در امان نمانده است و اعلام امروز هم به معنای ادامه جنایت‌ها و کشتار‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت ماست و زندگی یک میلیون و نیم فلسطینی را که در رفح زندگی می‌کنند، تهدید می‌کند.
با وجود هشدار‌های بین المللی و انسانی درباره خطرات هر گونه حمله زمینی علیه رفح، شمار کمی از شهروندان به دستور تخلیه رژیم صهیونیستی پاسخ داده اند و نهاد‌های حیاتی همچنان در شرق رفح طبق روال مشغول کار هستند که در راس آن گذرگاه زمینی رفح و بیمارستان ابویوسف النجار قرار دارد واین نشان می‌دهد، مردم برای درهم شکستن طرح‌های رژیم اشغالگر و رساندن پیام واضح به این رژیم پافشاری می‌کنند؛ پیامی که می‌گوید این رژیم در جنایت‌های خود در رفح همانی نصیبش می‌شود که در شهر‌های دیگر نصیبش شد.
این اعلامیه ارتش رژیم اشغالگر بر درست بودن موضع گروه مذاکره کننده فلسطین و پافشاری آن بر لزوم تضمین توقف حملات به عنوان درخواست اساسی برای تکمیل توافق تبادل اسراء تاکید می‌کند، زیرا تجربیات قبلی در این خصوص ثابت کرده است که نتانیاهوی جنایتکار می‌خواهد باحمله و بمباران اسراء را بکشد یا با پرداخت بهای ناچیز آنها را برگرداند تا اینگونه بتواند به تجاوز علیه ملت ما ادامه دهد.
ادعا‌های رژیم اشغالگر در خصوص ارتباط این اعلامیه با عملیات مقاومت در پایگاه نظامی کرم ابوسالم را رد می‌کنیم. تجاوزات علیه شهر رفح از همان روز اول جنایت کشتار ادامه داشت، به طوری که تا بدین لحظه ۲۰۰۰ نفر شهید شده اند. این اعلامیه آزمون واقعی برای جدیت مواضع بین المللی است که درباره هر گونه حمله علیه رفح هشدار می‌دادند و میزان صداقت همه طرف‌ها و در راس آنها آمریکا را که با حمله به رفح مخالف بودند، در بوته آزمون قرار میدهد.